tiistai 28. helmikuuta 2012

Lupasivat aurinkoa


Tv kolmosen Miina metronomi ;) ennusteli aamulla päivän säätä. Hänen puheista päätellen oli aurinkoa luvassa. Niinhän tuo näyttää sitten paistavan. Ihan kivaa vaihteeksi. Jospas tää meikäläisen mökkihöperyys olisi päättymään päin tällä erää. Hope so, sanottais kolmannella kotimaisella.

Mun digijärkkäri on edelleen huollossa, joten tyytyminen on tähän pokkariin. Saapas näkee saanko sen edes ennen hiihtolommoo takasin vai pittääkö lomakuvatki sihdata tällä.


Tämmösen tunnustuksen sain Tuijan koti ja puutarha-blogista. Kiitoksii kovasti. Tämä pitäisi sitten jakaa viidelle blogille joille toivoo lisää lukijoita. Ööööö, tuota tätä en ollukaan muistanut miettiä. Täytyypä siis mietiskellä ja lisätä jälkeenpäin, mutta jos joku nyt tämän bongaa ja haluaa, pankoon viestin kommenttilootaan niin olkoon hyvä vaan. :D

Kuka on käynyt minun puutarhassani?
Kuka on syönyt minun kukkapenkistäni?
Onko se vierailija Kolme pientä karhua vai joku muu pörrökarva? Ehkä pikemminkin 'Sä olet minun Bambi'  tyyppinen vaeltaja. No, se nyt on ainakin selvää etten minä ole mikään Kultakutri. Onhan mulla nuorena ollut tukka vyötärölle asti, mutta nykyisin Kultakutrin asemesta taidan olla Nysäpää. ;) Kolmen sentin haivenista ei paljon lettejä laiteta. Sen verran tuota tukkaa kuitenkin on, että siitä pystyy vielä hyvin tukistamaan. Meinaan ettei tartte laittaa teippiä ja nykästä. Tosin Äiti ei tukista, elämä tukistaa. Joskus.

3 kommenttia:

  1. hih...Hauska postaus ;D
    Huumorinkukka on niitä kauneimpia kukkia ;)

    VastaaPoista
  2. Voi, kauriita kylässä! Meillä käy vain pari rusakkoa lintujen ja oravien lisäksi.

    Kultakutreista tuli mieleeni, kun olin jokin aika sitten takkutukkani kanssa kampaajalla. Nuori kampaaja kysyi minulta "mitä käytät hiuksissasi". Minä vastaan hölmistynenä "Ööö, kampaa, jos muistan"

    VastaaPoista
  3. Parina päivänä on täälläkin aurinko paistellut ja ihan eri fiiliksellä on itsekin jaksanut arkea puskea eteenpäin. Pienellä auringonsäteellä on uskomaton voima :)

    VastaaPoista